Monday 31 December 2012

LIST OF RENTAL ITEM

ASSALAM SEMUA...

HERE, MILA LIST KAN ITEM-ITEM YANG KORANG BOLEH SEWA DARI AAWD...

JOM TENGOK-TENGOK...

P/S: IF KORANG NAK SEWA, JUST ISI JE FORM KAT SEBELAH NI ERK.... 


CODE ITEM : BTL 01

1 pcs - RM40
2 pcs - RM70
*material - pvc
murah kan..cptlah isi form if u'll nk sewa k...





CODE ITEM: CAR 01 (white rug for hantaran)


COLOR: OFF WHTE
SIZE: 2m (panjang) x 0.75m (lebar)
1 pcs - RM20

CODE ITEM: CAR 02 (cream carpet)


COLOR: CREAM
SIZE: 3m (panjang) x 1.5m (lebar)
1 pcs - RM80 RM40




CODE ITEM: PLT 01 (PLATFORM HANTARAN)

COLOR: WHITE
SIZE: 3ft (panjang) x 1.5ft' (lebar)
1 set - RM100 (4 pcs)

CODE ITEM: PLT 02 (PLATFORM HANTARAN)


COLOR: WHITE
SIZE: 3ft' (panjang) x 1ft' (lebar)
1 set - RM80 (4 pcs)

CODE ITEM: SPT 01 (SPOTLIGHT)
1 set - RM40 (2 pcs)

CODE ITEM: SHS 01 (BRIDE SHOES)


COLOR: CREAM + GOLD
SIZE: 7'', 2 inch
1 pair - RM15




oleh kerana permintaan tinggi 'DIY MINI PELAMIN' kami telah khaskan item ini dan ianya available untuk setiap minggu. Nak booking?? jom isi form rental dekat sebelah kanan blog ni...


CODE ITEM: DIY MINI PELAMIN


INCLUDING:
~ 2 set flower arrangement
~ stage (size 1mx1m)
~ white carpet (size 3mx11.5m)
~ 2 pcs spotlight
~ 1 pcs bantal ottoman
~ 1 set backdrop kain (2colors - cream + pink / white + cream)
~ 2 pcs roses pillow
~ 2 pcs small bolster 


PRICE: RM300 ONLY!!!




JANGAN LUPA ISI FORM TAU  KORANG IF KORANG NAK RENT BARANG-BARANG NI TAU... TENKIU =)


FORM?? TGK SEBELAH KANAN... DEKAT BAWAH PON ADA, SCROLL DOWN PLEASE =)


P/S: HANYA BARANG-BARANG YANG KAMI LIST INI SAHAJA YANG KAMI OPEN FOR RENT.HARAP MAKLUM =)

4 comments:

  1. slm kalau nk sewa dpn shj tanpa backdrop bleh?

    ReplyDelete
  2. Salam...

    I tertarik dengan pakej DIY pelamin u..simple but sweet..tp,kalau i nak curtain kt belakang tu design lain skit,u ubah x price die?

    Contohnye: Kain pink tu I nak tukar kpd Orange and bantal putih bulat tu I taknak sbb I plan nak pakai kerusi.

    nadia.nazaruddin@gmail.com @ 017-3103381

    ReplyDelete
  3. Hy elia, boleh cntct kami untuk sewaan, di azahmad.weddingdecor@gmail.com / whatsapp, 014 977 9557

    ReplyDelete